Çişli bez sayısını nasıl belırlıyorsunuz. Bezın renk göstergesı tamamen degısmısse dolu dıyebılır mıyız? Cunku bazen renk gostergesı tam olsada bes agırlasmamıs oluyor yanı bezınızın agırlıgına gıre mı cıslı bez sayısı verıyorsunuz yoksa o gösterge tam mavi ise o bez dolu öu sayıyorsunuz?