beyzasargn Arkadaşlar merhaba .Bebeğim 71 günlük hep mıkır mıkır karnı tok olsa bile en fazla 15 dk oyalanıyor sonra hep huzursuz ağlıyor dışarıda da öyle hep mıkır mıkır pusette sizce neden ya gittiğim yerde hep huzursuz 😰
Unicorn67 beyzasargn benim bebeğimde doğduğundan beri öyle 5.5aylik hala ayni herşeyle 2 dk anca oyalaniyo sonra ağlamakli yapısıyla ilgili bence