bebitonunannesi_ Benim oyuncak sepetim bu🙈 oğlum için de aynı amaçla kullanacam ,benim çocukuğumdan kalan tek parça bu .Sizlerin var mı??
Melis1706 bebitonunannesi_ oyuncaklarim.var benimde hatta icinde anneminde oyuncaklari var cay kahve takimlari☺
Laden bebitonunannesi_ oynamaya kıyamadığım bir bebeğim vardı. Onca sene kutusunda saklamıştım. Babam almıştı telefonundan şarkı çalıyordu ayaklarını kafasını sallıyordu. Kızım 2 güne kalmadı parçaladı🥲
bebitonunannesi_ Laden şimdiki çocuklar hemen kırıyor bu sepet 22 yıldır sağlam eminim bizde bir ay kalmayacak😒
Laden bebitonunannesi_ aynen öyle. Pahalı bebekler istiyor bir kere aldım onuda mahvetti. Değerini bilene kadar almayacağım öyle bebekler. 5 yaşında hala savura savura oynuyor kıymetini bilmiyor hiç. Benim iki tane bebeğim vardı gözüm gibi bakardım ödüm patlardı bir şey olacak diye
lceLady bebitonunannesi_ Furby var 9 yasında iken babam almıştı. Cocuklarıma diye değil ondan hatıra diye saklarım. Halen daha calısır
Bir-prens-annesiii bebitonunannesi_ Benim bebeklikden kalan ne giysi ne oyuncak bişeyim yok maalesef ama oğluma kalıcak hamileyken ördüğüm parçalar var bende onları paylaşmak istedim 🥰♥️
Usnac1995 bebitonunannesi_ daha annemin karnındayken alman bir komşumuz ayıcık getirmiş onu çok severdim, şimdi oğlum yanında uyuyor 😍 yine bir sürü oyuncaklarım bebeklerim var bir de suluğum var. Eşimden de battaniye var
bebitonunannesi_ Usnac1995 ooo saklanmış ne güze.Benim annem bişeyi saklamaz dağıtırdı kardeşlerimde olduğu için herşey eskidi bişi kalmadı
civcivoz bebitonunannesi_ annem tüm kıyafetlerimi oyuncaklarımi kuzenlerime dağıtmış hiç bir anı yok bebekligimden kalan, olmasını isterdim o yüzden şimdi oglumun da kızımın da bir iki kıyafetini ve oyuncağını kaldırdım. Ama annem evlendiğinde takılan bir bilezigini bana verdi ben evlenirken ben de kızıma takicam kısmetse o günleri görürsem severim böyle manevi şeyleri
bebitonunannesi_ civcivoz annem tüm kıyafetlerimi oyuncaklarımi kuzenlerime dağıtmış hiç bir anı yok bebekligimden kalan, Benim annem bu
sezer2022 bebitonunannesi_ çok güzel 🥰 benimde bebeklik battaniyem kaldı,, pembe ama olsun severek örttüm oğluma,, bu arada babasından da bebeklik künyesi kaldı, Doğumda kaynanam takınca baya duygulanmıştık
Bir-prens-annesiii bebitonunannesi_ evet Alize puffyden de battaniye yapmıştım onu kullandım oğluma bu battaniyeyi ördüm öyle dolabında duruyor hala kesilecek ilmek ipleri var🤭🤭