gizemgvrcn Kızlar bebeklerde gaz sancısı için önerileriniz neler? 40 ı cıkınca rahatlıyormusunuz? 21 günlüğüz suan
yenianne01 gizemgvrcn 40 resmen büyülü gibi bişey 😂Resmen herşey düzene girmeye başlıyor …Emziriyorsanız bol bol kimyon yiyin sütünüzden geçer bebeğinizede kimyon cayı içirin 4 5 kaşık …Bio ile metsil içiriyordum ben 3 ay kullandım
aven gizemgvrcn 2ay 22gunluguz hala devam ediyor olmasi gerektigi gibi uzulmeyin gececektir.Damla vs kullanmamanizi oneririm saglikli oldugu dusunulmuyor sutunuz gaz yapiyorsa eger bi tarif verebilirim bebegim dodugubdan beri hergun iki fincan iciyorum faydasini gordum ama tamamen gazi yok edecek bir sey soz konusu değil
aven gizemgvrcn 1 tatli kasgi rezene 1 tatli kasigi kimyon tohumunu f.presste demleyin ya da normal cezvede uzerine sicak su koyup demletin icmeden 10dk once 1 tatli kasigi nane ekleyip suzup icin
Cey__35 O aylarda düzenli 1,5 ay metsil damla kullandım sabah akşam benim kızıma iyi geldi bi dene istersen ama her bebeğe her damla iyi gelmezmiş fayda etmemiş için düzenli bir şekilde bir hafta kullan baktın geçmedi değiştirirsin markasını