naznasel Düşüncesiz aptal mahluklar 🥺 Şu an ben uyuzum bebeğim 4 aylık p
O kadar zor ki Rabbim düşmanıöa vermesin hiçbir krem losyon fayda etmiyor bende eşim kızım benim yüzümden kremleniyor doktor geçmiş dedi ama kaşıntı son gaz devam ve artarak gidiyor azalmıyor malesef 😔😔 😭 Çözüm arıyorum deli gibi emziriyom bir de Allah’ım sen koru tüm bebekleri