Haftaya 3.aya giriyoruz bugüne kadar mışıl mışıl uyuyan bebek artık uyumuyor. Ne dualar ne nininniler ne pispis hiç biri işe yaramıyor,devamlı bı huzursuzluk saçma sapan ağlamalar , kucakta durmuyor,yatağa koyuyorum olmuyor ne istediğini kendisi de bilmiyor 🤣