Selam kızlar regl oldum 5 gün sonra erken gebelik testi aldım yaptım psikolojik olarak hep yapıyorum test bilmiyorum yaptım direk tek çizgi çıktı ikinci çizgi yerinde Bise çıkmadı orası böyle ışığa tutunca iki tarafı pembe gibi ama iyice gözüne sokunca görünüyor öyle çıktı ortası beyaz Bise yok silik değil biliyorum çünkü ilk gebeliğimde silik çıktı o zaman bile 7 haftalık demişti şimdi bile haftası küçük olsa bile teste çıkacağını tahmin etmiyorum