Bebeğim hareketli insan ayırmayan bir bebekti. Bir aydır huyları çok değişti her şeye çığlık atıyor abartılı ağlamalar istediği olana kadar tepki. Başka çocukların yanında çok sakin duruyor oyuna katılmak istemiyor yabancılıyor. Her şeyi kendi yapmak istiyor iştahlı bir bebek değildi ama hep oyunla oyuncakla yemek ancak yiyor. Elindekileri çok fırlatıyor tepki vermemeye çalışıyorum. Dişe bağlıyordum ama sanmıyorum ya büyüyor ve kendini farkediyor umarım bu tepkiler bi an önce geçer çokta kelime söylemiyor hep parmak hep parmak bu bile demek istemiyor ne yapmam lazım bilmiyorum