Seyda_1996 kuru öksürük var ama çok ara ara yoğun değil hapşırma da keza öyle ara ara olması gerektiği gibi yarın doktorumuz bir hafta sonra tekrar getir demişti kontrolümüz var inşallah olmamıştır bebeğimden sonra panik atağım tuttu elim yüreğimin üstünde bir şey olacak diye çok korkuyorum