Kızlar selam 19 aylık bir oğlum var .. doğduğundan beri malesef uyku konusunda ne çile çektim diyebilirim ama artık dayanamıyorum 20 günlüktü 20dk uyurdu..
Şu son zamanlarda anlatıyorum: sabah 9 da kalkiyor bazen 7 de değişkenlik gösteriyor tek uyku yapıyor
Öğlen 1.5 ta uyuyor 3.30 a kadar çok şükür rabbime 20dk uyuyan uyku dan nerelere geldik şükür.. emzirme durumum yok malesef 4 aylıkken sütüm kesildi stresten …
Neyse ..
Aksama kadar sorun yok benim sorunum gece 2 de başlıyor saatt kurulmuş gibi gece 2 de bir uyaniyor 4 e 5 e kadar igigig sürekli emzigi veriyorum susuyor evet emzik konusunda çok alıştı fakat geçen emzik kayboldu avent kullanıyordum eczaneden dandik emzik aldı eşim
Napalim onu verdik onu da çeviriyor eli ile ters kısmını emiyor bu sefer gece uykuda agizi yoruluyor bu sefer düşüyor yine ağlıyor 1.sorun , okuyorum dua falan yatiriyorum yine aynı kızlar sabaha kadar mama veriyorum biraz susuyor yine ağlıyor arka dişleri çıkacak evet oda etkiliyor kolay değil ama ben artık napacagimi şaşırdım artık gece olsun istemiyorum
Çocuk avent emerken şimdi avent emzigi diline değirdigi an atıyor 😔
Baby night night damlası duydum kullanan var mı? Veya bana ne önerirsiniz ne yapayım Allah aşkına deliricem