Memede uyuyan oğluma 2 yaşında emzirme bitince , bir kaç gün babası uyuttu. Ben sarıldım ona süt bittiğini ve dokunabileceğini söyledim. Emzirmeden önce kitap okuyup emziriyordum , Daha sonra emzirme net sonlanıncada önce gölge oynadık telefonun flaşını duvara yansıtarak hikaye uydurdum , dikkatini çekmişti sonra 2-3 tane konuşarak seslendirerek , dikkatini çekecek ses tonuyla kitap okudum.. sevdiği içerkleri olan kitaplar seçtim . hala devam ediyoruz. Kitaba alıştı ağlama bitti yanına uzanıp uyuyoruz. Işıksız.