yagizemirsmom Nacizhane onerim EDS yapmaniz, biberon olunca meme reddi daha cabuk oluyor. Oglum 3.ayinda birakmak uzereydi memeyi sut az geliyo diye Eds yaparak kurtardik suan hala eds yapiyorum mecbur cunku tutmuyor. Sizin ki kucuk bi sure 3 5 gun en azinran denerseniz mamayida kademeli azaltirsiniz hem danisman oyle demisti