Dmtt06 25 gün önce sütten kestim kızım 11 aylık çok zorlanıyor sürekli parmak emiyor tekrar emzirsem mi diye düşünüyorum sütüm gelir mi çocuğa zararı olur mu çok zor durumdayım
salis08 Bence bırakmışken tekrardan hiç başlamayın ilerleyen aylarda daha fazla meme düşkünlüğü oluyor ve bıraktırmak oldukça zor
Dmtt06 salis08 çok vicdan azabı çekiyorum antidepresan başlamak durumunda kaldım ama bebeğimin psikolojisi bozuldu resmen bu sefer
salis08 Dmtt06 emin ol geçecek senin ve bebeğin için en iyisini tabikide sen bilirsin ama bu dönemde böyle düşünmen çok normal