TheMomm QueenMommm Ocagin altı çok açık olmasın malzemeyi tavaya döktükten sonra biraz da kaşığın arka tarafıyla bastırıp inceltsen pişer
barlasmom55 QueenMommm bende pişiremiyorum 😅 borcamla fırına atıyorum daha sağlıklı oluyor diyorum soranlara 😅😅 sende öyle yap bacım 😅😅