Bebegim3535 bugün deniycem vermicem gaz damlasınıda d vitamininide bir günle birşey olmaz yaa kendim deneyimleyip eğer gerçekten rahatsız ettiğini düşünüyorsam öyle değiştirecem ilacı doktora söyleyip şunu anlamıyorum çoçuk gazını ıkınarak çıkartıyor ama yinede rahatlamıyor çıkarsa bile bazende hiç çıkaramıyor ben masaj yapıyorum neden oluyor ki böyle kakasını ypıyor çok şükür