Cns15 Zhra78 valla hiç duymadığım olmadı aksine ağlıyormuş gibi hissedip kalkıp bakınca uyuduğu zamanlar daha çok oldu içgüdüsel olarak kalkılıyor
zumross Zhra78 yok olmuyo kalkıyorum üstteki arkadaşın dediği gibi bazen ağlar gibi hissediyorum kalkıp bakıyorum uyuyor oluyor 🥰3 ay 23 gunluguz alıştım artik
durukusunannesi_ Zhra78 ağlamayı bırak kıpırdarsa kalkıyorum insan herseye alışıyor ya duymazsam diye uyumadığım günler oldu ama boşuna beklemişim 😂
churchil Zhra78 hiç ağladığını duymadım hep ağlamadan önce uyandım. Çok korkuyodum duymam diye ama yaşamadım çok şükür
Zhra78 durukusunannesi_ yaa ben bazen uyuyomuşum duymuyomuşum eşim dedi de ne yapayım sizce nöbetçi oluyor bazen iş gereği alarm mı kurayım
Bebeginibekkleyenn Zhra78 çok yorumlamaya çalışın yorulunca derin uykuya geçiliyor her o uyuduğunda max1 saat sizde uyuyuyn ki dinlenmiş olsun vücut O zmn sese uyanmaniz daha rahat olur