Esefeee Sumeyyeenes bizimde 75 cm canım çok Bi fark yok. Normalde kaç olmalıymış söylediler mi? Zamanla uzar diye düşünüyorum boşver bozma moralini
Sumeyyeenes Sevim07 çocuktan çocuğa fark ediyor biliyorum ama ne bileyim böyle söyleyince sinir oluyorum
Seydameva Sumeyyeenes ben öyle şeylerin pek işe yaradığın düşünmüyorum tamamen genetik bence benim boyum 1.78 eskiden balık yağı falan yoktu ki üzülmeyin birden uzar ya da uzamaz sağlıklı olsun yeter ki 🥰❣️
ebrsa04 Ben de sinir oluyorum işte buna,sizin ve eşinizin boyu kaç ? Biz mesela ailecek dev ailesiyiz çocuklarım da uzun,yani genetik bazı şeyler