AleynaNur228 Kızım 6 aylık su an suluk almak istiyorum avent akitmiyor diye duydum bu ayda pipetli mi almalıyım veya ne alabilirim fikir verir misiniz ayrı ayrı almak istemiyorum suluk gibi alıp sonra pipetliyr geçmek istemiyorum
durukusunannesi_ AleynaNur228 pipetliyi 9. Aydan önce beceremiyorlar mecbur alıyorsun 😄aventten çok memnunum ben suanda pipetli olanına geçtik evet akıtmıyor
motherisbackk AleynaNur228 alıştırma bardağını kullandım akıtmıyor güzel kızım çok seviyor aynı anda pipetliyi de kullanıyorum onu da çok seviyor. Ama çevremde bazı bebekler pipetten içmeyi yapamıyor ikiside güzel . Şimdi pipetli alacak olsam munckin alırdım ama
MinikPandam_ AleynaNur228 biz o dönem nuk bardak almıştık o da çok güzeldi sonra pipete alışması için avent pipetli suluğa gectik ikisinden de memnun kaldık
Dilararden AleynaNur228 aventin alıştırma bardağının deliği çok geniş ben memnun kalmamıştım oğlum hep boğazına kaçırıyordu ve dökülüyordu. Belki de biberon kullanmayı bilmediği için; 10. Ayda pipetlisini aldım ve 15 aylık oldu hala kullanıyoruz çok memnunum istediği zaman alıp içebiliyordu.