20 gün önce doğum yaptım dikişimin sol kısmında hep şişlik vardı hala daha ağrı yapıyor doktor bugün fotoğraf istedi attım su toplamış gibi görünüyor yarın gel detaylı bakalım dedi biraz araştırma yaptım eğer su topladıysa yine bölgeye operasyon yapılması gerekiyormuş sanırım başına gelen varmı lütfen bilgi verin