gulceymen Kızlar daha 1. Ayda iki göğsüm arasında nerden baksanız 3beden fark var gözle görülür şekilde. Bi tarafın sütü çok az geliyor sizce nasıl eşitlerim
yavrupotuncek gulceymen benimde öyleydi küçük olan göğsü süt az olsa da önce hep onu emzirdim sonra diğerine geçtim bol bol küçük göğsü emzirin
yavrupotuncek gulceymen ve küçük olanı daha uzun emzirmeye çalıştım ama sadece bu sefer küçük olanla emzirip diğerini birakmayin süt devamliligi için ve kaç saatte bir emziriyorsanız daha sık emzirebilirsiniz
gulceymen yavrupotuncek teşekkür ederim denilen ama sütü az olan göğsümde doymadığını hissettiğim için hep diğer tarağı vermiş oluyorum hep öyle oldu yani