Gazi olabilir ama gaz sancılarına genelde 3. Hafta başlıyor deniyor ama benim bebegimin 12. Günde başlamıştı doktorumuz Metsil isimli bi gaz damlası verdi düzenli hergun kullanınca ve aynı saatlerde verince bebegimi çok rahatlattı. Gazi oluyor ama daha rahat çıkarttırıyor.kolay gelsin minik bebisinizle💐