1Annevekizi En son ne aldınız ve memnun kaldığınız ürünler var mi?☘️ Böyle bir zibin aldım kadife. Kış için çok sıcacık tutar diye düşünüyorum 😇 Sizler bebişleriniz için en son ne aldınız 💜
Laden 1Annevekizi sürekli alıyorum dayanamıyorum ben🫠 Tükenmeyen sticker kitabı aldım en son. Akıllı saat, kulaklık ve şövale seti alacağım doğum günü geliyor kendisi seçti hediyelerini😂
kacakcay pasaklisinkukuli bende beğendim cuma gelen oyuncakları eşimi gönderdim kapıda 40 kişi vardı dedi geri giþmis kalabalık görünce çok üzüldüm 😔
Iremylcnkya07 pasaklisinkukuli Alalı oldu biraz çok kıyafeti olduğu için her zaman almıyorum çok beğenirsem öyle😄
NariNariKiminYari pasaklisinkukuli şuanda indirimli ürünler var birde kids ürünlerinde 1000 tl ve üzeri alışverişte %15 indirim oluyor dün alışveriş yaptım bende
Bugleminannesi28 1Annevekizi en son 14 aylık kızıma aldığım şeyler; Oyuncak olarak bunlar Giyim olarakta bu kombini aldım yeni kazak pantolon bot ve montu ♥︎ Hepsinden de memnunum sjsjsj