The_paues Merhaba kızlar 2 ay 20 günlük oğlum.ilk doğduğunda öyle değildi ama sonra böyle oldu sürekli sesli gaz çıkarıyor ve sesli kaka yapıyor.sesinden dolayı anlıyorum hep kaka yaptığını.doktor laktoz intoleransı olduğunu söylemişti relaktaz kullanıyoruz ama geçmedi.sizlerin bebişleri nasıl sonra düzeliyor mu ne zaman düzelir ?
yavrupotuncek The_paues benim bebeğim de nerdeyse iki aylık ve çok sesli hem gaz hem tuvalet yapıyor ama bende bilmiyorum bu bı sorun mu burda kalayım merak ettim
Aden4128 The_paues Benim kızımda 2 aylık sesli gaz ve kaka yapıyor böyledir zaten büyüdükce geçecektir
The_paues yavrupotuncek bazı duyanlar şaşırıyor bende düşünüyorum bi problem mi ve düzelecek mi diye büyük insan gibi gaz çıkarıyor
yavrupotuncek The_paues ahahaa kıyamam yavrularımız gaz sancısı olduğu için belkide öyle ses çıkarıyorlar çünkü mesela gaz sancısı olmadığında az sesli yaparken gaz sancısı olunca çok ikiniyo ve çok ses cikiyo
incinmissindedii The_paues biz 5 aylığız. Bebeğim de genelde gürültülü gaz ve kaka yapar. Yani bu Bi sorun mu ki acaba ben normal olarak görüyordum ama bilemedim
The_paues incinmissindedii duyan insanlar ishal mi diye soruyor bende sorun mu acaba diye sormak istedim
huzurluaycicek Benim bebeğimde de sut alerjisi var 1-2 aylikken gürültülü kaka, dokuntu, pişik, kusma vs olurdu Sut urunu tuketmedim 3 ay kadar 5. Ayda denedim birkaç kez gürültülü kaka kesildi ama gaz ve kusma oluyor yine de
The_paues huzurluaycicek işte onu merak ediyorum en çok normal bebişlerde öyle mi yoksa alerjisi olan mı böyle yapıyor
acemiannegeldi The_paues benim kızımda 2 ay 25 günlük hep sesli gaz çıkarıyor utanmasa şarkı çalacak 😂😂 ben pek sorgulamadım doktorada sormadım. Ben de kaka yaptığını öyle anlıyorum
The_paues acemiannegeldi çoğunluğumuzun aynı demekki güzel 😀tecrübeliler bizimde öyleydi şu zamanda geçti dese aydınlanırız😀
Aysude The_paues benim bebegimde aynıydı sırf bu yüzden süt ürünlerini kesmiştim meğer alerji yokmuş bebek çok gazlı olduğu için böyle ses çıkıyormuş bide fışkırıyordu
LadyGaddar The_paues hanımlar çoğu bebek öyle.“henüz sindirim sistemleri iyi gelişmemiştir, çoğunlukla emzirme sırasında sulu ve yeşil renkte gürültülü kaka yaparlar, bu geçiş kakasıdır.googleden alinti”….Bi muddet sonra düzeliyor inşallah korkmayın,
veramommy 2ay 26 günlük kızım aşırı gazlı kakasınıda full sesli ve taşırarak yapar kıyafetlerine taşırmadan rahat etmez bende sormadım doktora normaldir diye düşündüm