Aysun2112 ben hala yiyemiyorum 10 aylık .. gazlı bağırsakları kolay rahatsız olan bir bebekse yemeyeceksiniz etkilememesi için yapabilecek bişey yok sütü acılaştırıyor ben hala yediğimde çocuğum kıvranıyor alışsın dedim alışacak bişey değil demekki 🤷🏻♀️