Uyku eğitimi için çok çok erken ki zaten 4. Ayda uyku gerilemesi yaşıyorlar bütün düzen alt üst oluyor. Bizim gündüz uykularımız çok saatli olmazdı ama akşamları hep aynı saatte uyuturdum. 40 günü geçtikten sonra doktorumuz bize ne zaman uyanırsa o zaman besle artık sen uyandırma demişti. Eğitim için 4. Ayı geçmesini tavsiye ediyorlar genellikle. Ben sadece bebeğime akşam uykusunu karanlık odasında yatağında alıştırmıştım gece gündüz ayrım sorunu yaşamadık biz gündüzleri nerede olursa orada uyuyor 4 aylık şu an bu ayı atlatalım onu da düzene sokacağım.