cansuuk Kızlar doğum yapınca meme ucu yaram oldu 40 gün sürdü çok şükür allaha iyileşti ama şimdi hafiften yine acıyor gibi tekrarlar mu ?
aybikreis cansuuk Tekrarlanabilir, doğru pozisyonda emzirmeye alışmışsınızdır aynı devam edin olmaz umarım
yavrupotuncek cansuuk hametan krem kullanın o çok fayda ediyo bide bebeğin ağzında pamukçuk varsa o da çok acı yapar acıyan gogsunuzu değil diğerini verin sonra bir sonraki emzirmede diğerini verin ben bu şekil atlatmistim
cansuuk aybikreis yaa inşallah olmaz hafiften biraz acı sızı hissettim çok zor günlerdi inşalalh tekrarlamaz 🙏🏻