kimbumadam Binnur_cam kız öyle şey olur mu ☺️ 6 ayı geçtiyse 2 vermelisin Vitamin değerleri daha yüksek çünkü
Binnur_cam kimbumadam elimde yarım kalan mamaydı hemen geçmesek birşey olurmu diye sordum ben aylarca 1 numarayı kullanmadım tabiki 2 3 günden birşey olmaz demişti eczacı .
kimbumadam Binnur_cam ha tabi canım bende post sahibine aynı yorumu yaptım Sadece 2 no vitamin değeri düşük dedin Onu diyorum bende aslında daha yüksek diye
Binnur_cam kimbumadam bana düşük dedi eczacı ek gıdadan vitamin aldıkları için 2 numara boş bi mama dedi gidip eczacıyı dövcem he salak şey
Ayse81 gizem968_ en fazla kabız olur bana doktorum o şekilde söylemişti kabızlık yaşamadıysanız o zaman başka bi sıkıntı çıkacağını sanmıyorum
Oglusumunannesii Rabiaaydins oooo dur bu daha ne ki dün günde 10 dk çizgi film izletiyorum çocuğum da eğleniyor ordan şarkı vs de ogreniyor diye yazı yazan anneyi yerden yere vurmuşlardı sen nasıl annesinnn ay bide ogreniyor demez miii falan filan 😃😃
Rabiaaydins Nacafa bu yorumları buraya yazıp anne gördüğümde kadıncağızı paniğe sokmaktan başka bir şey yapmıyorsunuz. Biraz empati lütfen. Hastane de yatan çocuk örneğini vermediniz hiç hoş değil hatta korkunç.