Smrhls kiwinin aldım maşallah çok güzel🧿🧿 akıtma vs yapmadı hiç bazen son ayar bazen düşük ayar çalıştırıyorum sıkıntı yok nem göstergesi yok ama zaten kapılar açık olduğu için ara ara da cihazı kapatıp bir süre sonra açarım çok iyi ama çok beğendim fiyatıda uygun e bebekten almıştım 🌸