Sizindemi bebeginiz geceleri saat basi kalkiyor 😃 yanliz degilim desin birisi lütfen kizim 8,5 aylik ve 2-3 aydir geceleri sürekli uyaniyor
Araya dis cikarma dönemi girdi büyüme atagi girdi hastalandi sürekli geceleri uyandi ve galiba aliskanlik yapti her gün ayni saatlerde kalkiyor. Uyku egitimi vereyim dedim allaaahim kendini cok kötü yapiyor morariyor aglamakdan Saat 7-8 arasi yatiriyorum 12 kadar 2-3 kere uyanir sonra saat 7de kadar 5-6 kere
ne yapacagim artik gercenden bilmiyorum süper dadi olsaydi keske 😃 Her fikire acigim denerim lütfen yardimci olun