BetKayra Bebeğim 3 ay 8 günlük rota ve menenjit aşısı oldu ve olduğundan beri aşırı ağlıyor normal mi?
bernnaa BetKayra kaç Gün oldu aşı olalı normalmiş ateş ağrı huzursuzluk yapıyormuş şükür benimkinde bir şey olmadı ama menenjiti vurulmaya gitmeden yarım ölçek calpol ver bir daha geldikten sonra da verebilirsin ağrısı ateşi olmasın diye
BetKayra 2 gündür akşamları calpol veriyorum öyle rahatlıyor sadece menenjitin a ve b çeşidi varmış zorunlu değil biz vurdurduk