srny77 3 gündür ateşim 38-40 lardan düşmüyor. Bebeğimde bugün emmeyi redediyor. Sıcağımdan dolayı mı acaba gögüsüme yaklaşdırınca ağlıyordur yoksa ilaçlardan dolayı sütümün tadı mı değişmişdir? Bilen varsa bilgilendirebilir mi
3kedili2bebekli srny77 sıcaktan dolayı emmiyorlar benim bebeklerim de öyle biraz suyla yıkayıp öyle emziriyorum öyle tutuyorlar