Sadece benimle o da çok kısa temas kuruyor ve gülüyor, onun dışında eşim ya da başkalarının yüzüne çok bakmıyor, kafasını hemen çeviriyor başka şeylere bakıyor, bu duruma üzülüyorum, gözleriyle takibi var onu yapıyor.. maalesef işe başlayacağım onunla ilgilenemem diye kafamı takıyorum. Evden çalışıcam ama yine de üzülüyorum, normal mi bilmiyorum.