Karpuzlufistiksarma Kızlar merhabalar, oğlum kek istedi şuanda süt ve yoğurt yok evde. Almayada çıkamam netten baktım su atanlar var ama güzel olur mu bilmedim . Sütsüz yada yoğurtsuz kek yapan var mi
ilkaay0 Karpuzlufistiksarma küçük bir kalıpta yap yesin yavrucak hem denemiş olursun maksat çocuğun gönlü olsun
1pekmom_ Karpuzlufistiksarma canım su koy efsane oluyorr, süt koyacağın miktarda su koy ılık su, bikaç gün önce denedim mükemmel oldu, birazda undan eksiltip nişasta koydum
Karpuzlufistiksarma ilkaay0 kek kalıbını bulmuş gelmiş kek kek diyor bende yapayım dedim :) yavruma teşekkür ederim
Hafize98 Oluyor su katmadan bile sadece yumurtaylada olur yada çocuk için yumurta ve muz lada olur afiyet olsun şimdiden
Aysnrd93 Karpuzlufistiksarma su ile çok iti oluyor bizim alerjimiz var süt yok hayatımızda kaç aydır. Linki ekliyorum yorumlara bakarsınız zaten herkes beğeniyor https://www.nefisyemektarifleri.com/az-malzemeli-pamuk-kek-8096891/
1pekmom_ Karpuzlufistiksarma 3yumurta 1.5bardak şeker 1.5 bardak ılık su 2kabartma tozu 1bardaktan birazcık az sıvı yağ 1vanilya 1bardak nişasta Alabildiğince un Ben bşrazda portakal rendelelim içine
kucukmucizemsin3587 Karpuzlufistiksarma sade soda varmi içme sodası ben her zaman onunla yaparım öyle güzel kabarır ki yumuşacık olurr sıradan kek yapar gibi süt yerine bir şişe soda katarim tamam
Karpuzlufistiksarma ilkaay0 ayy çok güzel oldu ya Ben küçük kek kalıbım var ona yaptım :) Az malzeme 2 yumurta 1 su bardağında az eksik şeker yarım çay bardağı sıvı yağ 1.5 çb ılık su Birde yarım şişe sade maden suyu onu da son dakika ekledim bi arkadaş yazmiş biraz nişasta vardı limon Rendeledim ve suyunu sıktım göz kararı un kabartma tozu Hepsini çırptım 😄 sonra harçı 2 ye böldüm birine kakoa attım bi kepçe sade bi kepçe kakaolu yaptım :) öyle bir kabardı ki yedik tadı da lezzetliydi Bundan sonra yaparım ben bundan 😄 keşke fotoğraf çekseydim yedikte sonra aklıma geldi ya Dışarı koydum soğusun diye oğlum da yesin uyumadan diye
mervecanim Karpuzlufistiksarma bu tarifi deneyim pişman olmayacaksınız ☺️ 4 yumurta 1 su bardağından 1 parmak eksik sıvıyağ 1 su bardağı şeker 200 gr(1 paket) buğday nişastası Kabartma tozu Vanilya 1 limon suyu ve kabuğu rendesi
Karpuzlufistiksarma mervecanim bunu yaptım içine sade soda ekledim birde ben un koydum :) baya güzel kabardı güzel oldu
kucukmucizemsin3587 Karpuzlufistiksarma afiyet olsun canım ☺️ 🥰 birde yumurta büyükse üç yumurtaya gerek yok iki yetiyor yarım su bardağı sıvı yağ katarim ben bir şişe maden suyu tamamm
Karpuzlufistiksarma nkizilates eee yani varsaaa ?? Var olduğunu bende biliyorum da sorumla ne alakası var ? Hadi var tamam belki param yok 😉 alamıyorum Belki bulunduğum yer ilçe kasaba köy buraya gelmiyor 😉😉😉 yani bu Cevap soruya uygun mu ? Akıl vermeden önce soruyu okumanızı rica ederim . Çünkü okuduğunu anlamak zor olmasa gerek ? Su ile olur yada olmaz cevabı bu başka birşey değil….