3 ay 26 günlüğüz dün den başlayan bugün artan memeye gelince etini koparmış gibi ağlama uyutmak için ayağa alınca kıyamet kopmuş gibi ağlama devamlı ağlama devamlı bu 4. Ay atağı böyle birşey mi ? Bu çocuk aç kalacak ama böyle nereye kadar gider çok üzüldüm gerçekten çok ağlıyor ne yapabilirim biberon ve mama vermek istemiyorum