Kızlar oğlum 4 yaşında. Eşim 2. Çocuğu istiyor bende istiyorum ancak şöyle bi problem var. Eşimle oturup sphbet edemiyoruz etmeye kalkıştığımızda muhakkak tartışmayla sonuçlanıyor agresif konuşmaları var beni de sinirlendiriyor. Sonra düşünüyorum iki yetişkin insan konuşamıyoruz bile neden 2. Çocuk yapalım ki diyorum kendi kendime. Hiçbişeyimi eksik etmiyor her istediğimi alıp yapıyorum ama ne güzel bi söz duyuyorum ne ilgi neden adam akılllı sohbet edebiliyoruz. Kendi içimde düşünmekten çok yoruldum sizce 2. Çocuk fikri doğru mu yanlış mı??