Sedossh Kızlar merhaba bebeğim 6 ay 20 günlük yakında 7 olacağız ama bebeğimin üst dişleri iki tane yerleşmiş gibi sanıyorum ilk üst dişi çıkacak başına gelen var mı bu neden kaynaklı olur bir sıkıntı olur mu ?
Wanderlust Sedossh cok normal sirasi da yeri de zamani da degiskendir sorun degil internetteki ortalama degerler bizimkisi de mesela 2ser ve 4er cikardi hizlica dis surecini bitirdik
Sedossh sezer2022 ya çok şaşırdım günlerdir deliriyor bende sürekli alt dişlerine bakıyorum bisey yok bugün bi bakasım geldi meğer üstler sismis🥹🥹
Lovemeselem Bizimde ilk iki ust disi cikmisti olabilir normal demisti doktor hatta alt disleri bile cikmadan yan azilari da patlatmisti 🤦🏼♀️
Lovemeselem Sedossh bizimki asiri asiri zor cikardi bir hafta hastanelik olmustu umarim sizinki cabucak kolayca cikarir
Lovemeselem Dise ozel bir sey yapmadilar ama dis bizde yuksek ateş ve agizda cok fazla yara yaptigi icin gunlerce ac kaldi agzina bir sey alamadi o yuzden serumla beslendi ve antibiyotik tedavisi uygulandi