Bebeğim on haftalık. Bir süredir özellikle emzirdikten sonra kolumu kaldiracak gücüm kalmıyor. Yataktan kalkarken bile yorgun ve bitkin olarak uyanıyorum. Bir de eklemlerde ve parmaklarımda bile ağrı hissediyorum. Siz de böyle hissediyor musunuz? Ne yapabilirim vücudumu ne toparlar öneriniz var mı?