sezerckmom Anneler neden böyle bilmiyorum hasta mı olmuş bilmiyorum uyanınca çok mutsuz hep agliyo sancisimi var blmyorm ateşi hep 36° hasta olsa ateşi de olur bence salgindan her biseye hastaneye de gitmek istemiyorum atak gibi bisemi acaba
d_efnebebek sezerckmom sizinle olmK istiyordur gazı vardır yada kizim 47 günlük bnle uzanırken emerken sıkıntı yok babası geliyor Bn yemek yaparken oyalıyor bu sürede sürekli ağlıyor sürekli bnle olmK istiyor normal
a_s345 sezerckmom bizimkide aynı durumda birde kabızlıkla uğraşıyoruz üstelik çok kötü durumdayız hiç gecemiz gündümüz yok
ttuuggcceeoozzccaann Benim de 45 günlük oğlum hep huzursuz gazı var sanırım. Gazını çıkarınca biraz yüzü güler gibi oluyor ama uzun değil