melike_03 Bebeğim 10 aylık bebelac kullanıyordum ama fiyatlardan dolayi yeni mamaya başladım bebevita kullanan varsa yazar mısınız nasıl bir mama doyuruyor mu sizin bebekleri
2012dnzli melike_03 evet 13 aylık bebeğime 2. Ayından itibaren kullanıyorum çok memnunum tavsiye ederim
irem25 melike_03 ben de yeni kullanmaya başladım 6 aylığız. Baştan kabız yaptı ona da zeytinyağıyla çözüm buldum içerik olarak temiz mi bilmiyorum fiyatı nedeniyle temiz değil gibi görünüyor o nedenle değiştirebilirim diye düşünüyorum. 1 haftada 100 gr almış bence ayına göre güzel kilo aldırdı
melike_03 2012dnzli Bende kullanıyorum 1 hafta oldu kullanırken zaten kabızlık sorunu vardı düzelmedi hala içiyordu başta ama şimdi içmek istemiyor sebebi mama mi yoksa kabızlık mi diye düşündüm 🤦🏻♀️
Hanifeelif 2012dnzli Merhaba Benim oğlum da 11 aylık Ben de bebevita mama kullanmak istiyorum ama çok tereddüt ettim güzel mama mı
2012dnzli Hanifeelif bence güzel biz memnunuz ilk olarak hipp organik combioticle başladık bi süre sonra kabızlık yaptı arkadaşımın tavsiyesi ile bu mama ya başladık 13 aylığız hala devam ediyoruz
melike_03 Hanifeelif Ben fiyat olarak uygun bulduğum için kullanmak istedim bebeğim içiyor ama kilo olarak nasıl etkiler suanlik bilemiyorum birkaç ay sonrasında belli olacaktır bebeğe iyi gelip gelmedigi
melike_03 Aptamil kullanmam suanlik ekonomik açıdan biraz zir çünkü 2 tane kızım var 2side çok küçük birisi daha2,5 yaşında birisi 10 aylık malum herseyin fiyatı uçuk 🫤