gunesinayi0301 Evet kızlar ne kadar unutkanlaştınız 😂 ben aşırı unutkanlaştım yediğim yemeği bile unutuyorum sizler ne kadar unutkansiniz ben asla bişey saklayamam ebedi kalır orda 😆🤦🏻♀️ B12 vitamini kullanacağım kilo yaptığı için kullanamıyorum 😁
nehirsude0 gunesinayi0301 ben unutkan değilim aslında kankam asla unutmam ama bı anda sorulan şeyleri unuturum bide bir şeyi bı yere koyarken unutmicam asla diye zihnime yer ederim bu burda bu burda diye öbur gün unuturum😂
Deletedmom104 gunesinayi0301 Mutfağa götüreceğim tabağı çöpe attım 🥰 Sonra aklıma geldi dur şu tabakları götüreyim mutfağa dedim bulaşıkları halledip çöpteki tabağı unutup çöpü attım güzelim tabak atta 🥰
EypMom gunesinayi0301 odadan odaya eşime söyleyeceğim şeyi yürüyüp odaya gelmeye unutuyorum eşime çaktırmadan istediğin bişey varmı diyip çıkıyorum abartısız böyle
Alerjikrinit gunesinayi0301 b12 eksik mi ki? Benim b12 normal bütün tahlillerim iyi çok şükür ama tabi ki 2 senedir yarım yamalak uyumaktan iq seviyem hafizam herşryim gitti
Alerjikrinit gunesinayi0301 size yorum yaparken eti ocakta unutup yaktım 😄😄😄sağlık sorunlarına da sebep olabilir kullanın bence öyle düşünmeyin belki psikolojik öyle hissettiriyordur
beyzzsenturkk_ gunesinayi0301 tencerelerim yandı kapıyı kapatmadan gezmeye gittim çoğu şeyimi kaybettim hatırlamıyorum
gunesinayi0301 beyzzsenturkk_ aynı durumdayız sürekli yemek yakıyorum yanında dursam da telefona dalıyorum yakıyorum yine 😂
caniminikizleri gunesinayi0301 valla sürekli unutur oldum su 1 sene içinde falan şuanda bişey anlatmaya başlayayım araya başka konu girsin geri ne dediğimi unutuyorum acaba diyorum B12 eksikliği mi var o haplarda gerçi acayip kokuyor içemiyorum da ben bilmem valla napacam bide kilo yapıyor ise ben zaten şuanda oldum 69 kilo diyet yaparken 53 düşmüştüm geri ne verdiysem aldım ama bilerek aldım tabi o ayrı bişey 😂
gunesinayi0301 Alerjikrinit amaan çok pardon fazla yanmadı inşallah 😂 doktorumla konuşup almayı düşünüyorum bu böyle olmuyor çünkü
dikkatbebekvar gunesinayi0301 aksam markete gidip gelip anahtarı üstünde unutmusum, komsum görmese gece öyle yatacaktık saatlerce kalmıs 😂 bir ayda iki kez oldu 😂