Herkese merhaba. Bebeğim az kilo aldığı ve boyu az uzadığı için birçok tahlil yaptık bugüne kadar. Kardiyoloji, nöroloji, metabolizma uzmanı, nefrolöji gördü hepsi temiz çıktı. Gastroenterolojiye ve alerjiye gittik en son. Kakada kan vardı göz çevresi de kırmızı olunca alerjiden şüphelendiler test istediler yaptırdık sonuç bekliyoruz. Bu durum alerjiden olabilirmiş Fakat gastroenteroloji muayene edince dünyam başıma yıkıldı. tahliller istediler yarın sabah yaptıracağız. Karaciğerde şeker birikmesi de olabilir ama tedavisi kolay şurup ve özel mamayla normale döner dedi. Diğer ihtimali tahlillerden sonra konuşalım dedi. Bizi gönderen doktorun yanına gittik biyopsi ve endoskopi yapacak dedi. Kemik iliğinden de örnek alınacakmış. Karaciğer neyse şüphelendiği şeyi de söyledi ama kemik iliğinden neden alacak söylemedi. Hayati tehlikesi var mı dedim tahlillerden sonra konuşuruz dedi. Saatler gün oldu bana resmen. Moralmen çok kötüyüm. Alerji içinde neocate mama verdiler yemiyor yediğini kusuyor aç bebeğim. Tek göğsümde süt var oda olduğu kadar ama doyurmuyor. Biyopsi yaptıran var mı? Süreç nasıl? Yardımcı olursanız çok sevinirim…