Kmx 90 arkadaşım kullanıyor ve gerçekten kötü çok çekme yapıyor ve malzemesi çok dandik diyor resmen plastik. Bekoda km serisi modeller iyi. Bende km 1210 kullanıyorum gerçekten güzel. Hem kupkuru hem kırışık önleme var ütüyü sadece kotta açıyorum mis gibi çıkarıyor.