esma_24 Bebeklerinizi gecede mi orada yatıyorsunuz bende salıncakta uyutuyorum ama gündüzleri sadece gece iyice daldıktan sonra beşiğine koyuyorum sizler nasıl yapıyorsunuz bilgilendirin beni
Asya3870 esma_24 bende hamak kullanirdim yani hemen hemen 1 seneye yakın kullandım canım..gündüz uykularında ama sadece. Geceleri beşiğine yatirirdm, hiç hamak kullanmadm