Bebeğim 2 aylık. Doğduğundan beri anne sütü ve Aptamil veriyorum. Mamayı günde 6 kereden 2 ye 3 e indirdim. Kızlar kakasını hep 6 günde 1 yapıyor. Çenesinde de döküntüler var. Mamaya zeytinyağı damlatıyorum yine aynı. Primaya geçtik ama pişiği hafifte olsa hala var. Kaç doktora gittiysem ısrarla Aptamil ve diğer çeşitlerini öneriyolar. Probiyoticli Aptamil aldım onunda tadını sevmedi içmiyor cidden balık gibi kokuyor. Kaç gündür normal Aptamili de zor içiriyorum. Sizce tüm bu şeyler mamadan mı oluyor. Bebeğim çok gazlı. Gazını çıkartabiliyor ama büyük insan gibi sesli sesli sürekli. Sizce hangi mamayı almalıyım 4 ayrı doktora sordum hepsi Aptamil diyor ama ben istemiyorum onu.