Ozooo Selam kızlar kendinizde sevmediğiniz bir özelliğiniz var mı ? Ben insanlara çok çabuk güvenirim bu özelliğimi hiç sevmem ya siz?
edafmo Ozooo Daha bugün tanıştığım birine tğm hayat hikayemi anlatabilirim… Susmayı, ağırdan almayı zamana bırakmayo sevmiyorum hemen heeerşeyimi anlatıyorum insanlara. Sonra da ben şimdi bunu niye anlattım ki diyip kahroluyorum 😂😂😂
1mucize Ozooo her şeyi en ince ayrıntısına kadar düşünüp hep daha iyi olsun, ortada buluşalım, kötü olmayayım diye uğraşırken. Hep En kötü ben oluyorum. Bu huyumu sevmiyorum.
Tatlican Ozooo Tez canlıyım istedigim birsey o an olsun istiyorum. Kimseye güvenmiyorum Temizlik takıntim var Birde dogru bildigimi karşımdakine illede anlatmaya çalışırım yaa anlamiyorsa he de gec ayşeeee😁😁
kader03 Çok safım ya salağım eziliyorum bu sebebten dolayı elim yavaş sevmiyorum işte bu huylarımı takıntılıyım 🤦♀️😢
yusoayso kader03 bende aynı insanlara aldığı yerdn vermk istiyorum ama yapamiuorm sonrada kendi kendimi yiyorm
eda-1amine edafmo edalar hep öyle demek ki ama ben hiç tanimadigim birine anlatınca rahatlıyorum 😃😃 nasıl olsa kaynanamı tanımaz beni tanımaz ailemi tanımaz diye
Misssitare [silindi] benim gibi biri daha aile içinde neysede sosyal hayatta çok sıkıntılı bir durum.
humakusu1 1mucize tam olarak bende öyleyim. Hatamız cok düşünüp titiz davranmak bence. Aksi taktirde en kötü ve düşüncesiz insan malesef siz gosteriliyorsunuz.
[silindi] Ozooo İfade etmek değilde. Sinirimi ağlayarak atıyorum. Eğer ağlamazsam karşımdakinin vay haline..