kivirciginannesi Kızlar bugün adet oldum, evde yasmin var ama ben sağlık ocağından almak istiyorum artık hafta sonu da girdi, yasmin ile başlayıp pazartesi diğer hapa geçsem koruyuculuk azalmaz dimi??
Abninannesi kivirciginannesi mikelenjelo35 Hapı saglik ocağı mı veriyor Bende kullanıyorum ama her ay eczaneden alıyorum
Abninannesi kivirciginannesi mikelenjelo35 Hapı saglik ocağı mı veriyor Bende kullanıyorum ama her ay eczaneden alıyorum
mikelenjelo35 kivirciginannesi ben uc aylık iğne yaptırmıştım.uc ay sonra ikinci iğne için gitmedim çünkü adet olmuyordum aşırı şişkinlik yapmıştı .sonra bi ay kadar ilaç iğne kullanmadım .bi ay sonra aşı için gittim hap kullanmak istiyorum dedim ebede iğne günü gelip hapa baslamaliydin binay bişey kullanmamışsin tahlil yapmadan veremem dedi.
Janss kivirciginannesi Geçiş sürecinde bünyenin diğer hormona alışma sürecini korunarak geçirirseniz sıkıntı olmaz 😌 Tabii her korunma için her zaman bi ihtimal var 😋
mikelenjelo35 Abninannesi evet saglikocagi doğum kontrol hapı veriyor.ama emziren anne için uygun değil bu hap
Abninannesi mikelenjelo35 Teşekkür ederim öyleyse biraz daha beklemek lazım 😅 emzirdiğim için cezarette kullanıyorum