Bizimde aşı yaptıralı 3 ay oldu son bir aydır sürekli kabuklanıp kanıyor. Hemşiremiz yara olabilir morarabilir endişe etmeyin demişti ama yinede korkmaya başladım. Her üstünü değiştirdiğimde birkaç damla kan ya da iltihap lekesi görüyorum. Bende cevapları bekliyim burda.