savas_043 kız Kastamonu ne alaka bütün şehirdeki bebekler diş çıkartıyor🤣🤣
Benim bebeğimin de 2 gün önce ilk dişi patladı. Yaklaşık 2 haftadır falan dilini damağına koyup şapırdatıyordu ama dişle alakası var mı bilemedim ben oyun yapıyor diye düşündüm çünkü. Ateşi yoktu ama kafası daha sıcaktı. Kuzu yemiş gibi akşama kadar biberon biberon su içiyordu içi yanıyordu. Bi akşam ateşi 37 ydi. Ve o gece hiç uyumadı zar zor uyutuyoduk ağlayarak uyanıyordu sabahladık o gün. Sabahına gülerken tesadüf gördüm damapında çizik gibi bişey vardı parmağımı koydum diş battı. O gece patlamış çünkü gündüzünde damağına bakmıştım normaldi bişey yoktu.