Ay benim bebeğimin yanakları da kıpkırmızı bir de beyaz tenli olduğundan aşırı belli oluyor. Egzama diye düşündük biz hatta arada krem kullanıyorum geçiyor sonra tekrar çıkıyor. Acaba ek gıda mı dokunuyor falan diye düşündük her şeyi düşündük ben anlamadım ne olacak böyle. Krem de kortizonlu sürekli kullanmak istemiyorum