Kızlar bebeğim 35 günlük 2 hafta 9nce esim ve 5 yaşındaki kızım influenza oldular mümkün olduğunca bebegi uzak tutup korumaya çalıştık ama maalesef pek basarili olamadik 1 hafta once bebegimde burun tıkanıklığı ve hırıltı başladı perşembe günü öksürüğe çevirdi serum fizyolojik ile surekli temizleme yaptik ama fayda etmedi perşembe gecesi acile götürdük crp düşük ama beyaz kan küresi yüksek çıktı. Hava verildi sabah çocuk doktoruna götürdüm doktor çok küçük olduğu için yapılacak birşey yok ilac veremem dedi bizi yolladı. Gecesinde bebeğim öksürük kriziyle nefesi iki defa kesilir gibi oldu acil hastaneye götürdük saturasyonu yani oksijen seviyesinin çok düştüğü söylediler 5 defa ilaçlı hava verdiler hala düzelme olmadı saturasyonda ve bizi ambulansla tekrar şehir Hastanesi’ne sevk ettiler orada havayı kesmeden sürekli vermeye devam ettiler. Rontgenler kan tahlilleri derken 15 saat hastaned3 kaldık acil bölümünde servis de yer olmadığı için yoğunluktan bizi cikaramadilar servise. Bizde eşimle acil de durmaktan daha cok korktuk malum salgın cok fazla gelen gidenin hesabı yok doktorlarla görüştük bize hava makinesi alarak evde burdaki tedaviyi devam ettirebilecegmizi söylediler cigerleri temiz cikti ama doktor bu hastalik bebeklerde çok hızlı ilerler hayati risk taşıyor en ufak hırıltı da farklı bir durumda hemen bize getir dediler. Biz nebulizator aldik hemen doktor icerisine ilac olarak Ventosal yazdi serum ile karistirilip veriliyor. 3 saatte bir havayi vermemizi önerdi bunun yaninda Klamer antibiyotik ve parol verdi. Biz eve gelince havayı ayni şekilde ilacı karıştırıp verdik ama sanki biraz hırıltı tekrar başladı gibi gece korkumdan sabaha kadar nöbet tuttum nefesi gider yavrumun Allah korusun bişey olur diye ama ne kadar hava verirsek vererim bebegin durumunda hiç bir düzelme yok hala aynı nefesi kesik kesik tekrar hastaneye götürüp o ortamda bulunmasını istemiyorum zaten hastanede ki tedavinin aynısını uyguluyoruz orada damar yolu felan açıyorlar küçücük kuzumun kolları delik delik artik onu yaptrmaya da vicdanım el vermiyor. Hastaneyi en son care olarak görüyorum lütfen bana bi çare söyleyin bunun yanina ek olarak yavrumu nasil rahatlatabilirim gece sabaha kadar uykusuz basinda endişeyle beklemekten sütüm de azaldı. Bu illet nasıl gecer henüz cok küçük kuzumun daha 40ı çıkmadı lütfen boyle bizim gibi olup atlatan varsa nasıl ilerledi süreç nasıl duzelttiler bilgi verin 🥺